Tuesday 19 March 2019

Falcon bird qualcomm Format Tool / Mi Account frp unlock / free key generate

Falcon bird qualcomm Format Tool / Mi Account frp unlock / free key generate



Xiaomi mobile mi account frp unlock edl mode

Some model open internet lock

9008 bypass usb debugging on using adb relock fix.

Mi Account Support Model list (Unlock / bypass)

MiNote3(Jason),
Mi-6(sagit),
Mi6x(Wayne),
RedmiS2(YSL),
MiNote2(scorpio),
RedmiNote5(Whyred),
Redmi 5(Rosy),
Redmi-5plus(vince),
RedmiNote5Aprime(ugg),
RedmiNote5A(ugglite),
RedmiNote4(Mido),
Mi 5x(tiffany),
Redmi 3s,3x(land),
Mi5 (gemini),
Mi 5s(capricorn),
Mi 5s plus(natrium),
Mi Max(Oxygen),
Redmi 4(prada),
Mi Max3(nitrogen),
Redmi 4A(rolex),
Redmi 4 prime,pro(markw),
Redmi4x(Santoni),
RedmiNote3 pro(kenzo),
RedmiNote3 Special(kate),
Redmi note4x(mido),
Mi Mix(lithium),
Mi Max pro(helium),
MiMax(hydrogen),
Mi 4i (ferrari),
Mi 4c(libra),
Mi 4s(aqua),

Tool download




HWID YOUTUBE COMMENT KEY GENERATE 



4 comments:

Featured post

TFTUnlock 2022-2.0.2.2 Free All Functions working

 TFTUnlock 2022-2.0.2.2 Free All Functions working LG |Added New Model| LG W10 | LG W11 | LG W30 | LG W31 | LG W31+ | LG W41 LG W4...